סוגי האבחונים והטיפולים במאודי:

מבדקי MOXO - (מבדקי קשב וריכוז )

אבחון דידקטי- לאיתור בעיות של לקויות למידה , מיומנות קריאה, כתיבה ,חשבון ואנגלית.

אבחון פסיכודידקטי– לאיתור יכולות שונות כגון: כושר מילולי ,כושר ביצועי, התנהגויות שונות , בעיות רגשיות.

אבחון פסיכולוגי- הכולל היבטים רגשיים והתנהגותיים ורמה אינטלקטואלית כללית.


טיפולים פרא-רפואיים:


ריפוי בעיסוק- נערכים אבחונים וטיפולים המתמקדים במתן משימות למטופלים, במטרה לשפר את תפקודם הגופני, הקוגניטיבי,המוטורי ,התחושתי והתפיסתי של המטופל על-מנת שיסתגל לסביבתו ויתפקד באופן מתאים ויעיל ביותר בתחומי הלמידה והחברה.

קלינאות תקשורת- המאבחן ומטפל בילדים בעלי הפרעות הגייה, הפרעות בהבנה או בהבעת שפה מדוברת, הפרעות בתקשורת לא מילולית והפרעות בבליעה. הפרעות אלה יכולות לנבוע מסיבות מגוונות. מטרתו של קלינאי התקשורת היא לאפשר תקשורת בצורה קלה ונוחה ככל האפשר ובכך לסייע לילדים להשתלב טוב יותר בחברה ובמסגרות החינוכיות.

פיזיותרפיה- עוסק באבחון, שיקום ומניעה של בעיות במערכת התנועה. בשיפור יכולות תפקודיות. תחומים אלה כוללים טיפול בתינוקות בני יומם ,פעוטות וילדים ,טיפולים התפתחותיים מוטוריים ועבודה על מוטוריקה גסה ועדינה שיווי משקל סטטי ודינמי לקויות יציבה וקושי בישיבה זקופה , הפיזיותרפיה משתמשת בבדיקות אבחנתיות, ובתרגילים המותאמים אישית.

טיפולים רגשיים-הבעה ויצירה:

אומנות- טיפול באמנות הוא שיטה בפסיכותרפיה בו נעשה שימוש בטכניקות של אמנות חזותית כמו ציור, פיסול וצילום. טכניקות מתחום הפסיכולוגיה ותאוריות הנוגעות לתהליכי יצירה והמאפיינים השונים של חומריה אמנות והשימוש בהם.

מוסיקה- היא שיטה בפסיכותרפיה בו נעשה שימוש בכלי נגינה וביצירת מוזיקה. הטיפול משלב תאוריות מסורתיות של פסיכותרפיה, טכניקות מתחום הפסיכולוגיה ותאוריות הנוגעות לתהליכי יצירה והמאפיינים השונים של כלי הנגינה והשימוש בהם.

דרמה- היא שיטה בפסיכותרפיה בה נעשה שימוש בטכניקות מתחום התיאטרון, המשחק והמופע כדי להביא להתפתחות אישית ובריאות נפשית. טיפול זה משלב תאוריות מסורתיות של פסיכותרפיה, טכניקות מתחום הפסיכולוגיה ותאוריות הנוגעות לתהליכי יצירה על במה.

תנועה-היא שיטת טיפול רגשי המשלבת טכניקות תנועה שונות במטרה להביא לשינוי חיובי אצל המטופל. הטיפול נועד לאפשר ביטוי אמנותי באמצעות הגוף.
השיטה מתאימה לילדים ונוער, ונועדה לסייע בקשיים בתחומי תפקוד שונים, כגון:
שיפור היכולות הגופניות (יציבה, קואורדינציה)
שיפור היכולות החברתיות (מודעות, ביטחון עצמי, פתיחות)
שיפור היכולות הלימודיות (רכישת כלים ומיומנויות, שיפור קשב וריכוז, ליקויי למידה)